Proroctvá Vassuly Ryden o Veľkom Varovaní (Osvietení svedomia)

15. 9. 1991

Opri sa o mňa, požehnaná Mojej duše. Dávam ti Svoj pokoj. Píš:

Ó Jeruzalem! (to znamená: Ó pokolenie!) Obrať svoje oči k východu a k západu. Obráť svoje oči k severu a k juhu a ja som tu! Naozaj vám hovorím, že ešte raz na vás bude vyliati Môj Duch a Môj obraz sa rozostrie po tvári sveta. Čo som plánoval, to sa stane, a čo som vám povedal, to sa splní.  Poďte až ku Mne a pozorne počúvajte: dnes k vám prichádzam, až k vašim dverám, a držím v rukách zástavu mieru. Prichádzam ťa zachrániť, Jeruzalem. Na zástave je napísané: Verní a Praví (Zj 19,11), Kráľ kráľov a Pán pánov (Zj 19,16). Budem od teba počuť, Jeruzalem, „môj Kráľ, Tebe patrí úcta“, alebo ešte budete v nevedomosti, kto vám ponúka Svoj pokoj… teraz? Poznáte v týchto posledných dňoch pred dňom odplaty Môjho svätého ducha, ktorý zostúpil zhora  vo všetkej  sláve, aby s vami prebýval? Po celý svoj život, pokolenie, ste sa posmievali Môjmu zákonu a odvracali ste sa odo Mňa so vzburou. Budete pripravení stretnúť sa so Mnou, svojim Bohom? Už skoro prejdem vašim mestom (to znamená nami, my sme mesta) a bude to skôr, ako si myslíte! To bude Moje posledné varovanie. Amen, amen hovorím vám:

Prebuďte sa z hlbokého spánku!

Spejete ku skaze.

Straste prach, ktorý vás pokrýva

a vstaňte z mŕtvych.

Koniec časov

Je bližšie, než si myslite.

(Koniec časov NIE JE koniec sveta, je to koniec jednej epochy.)

Skoro, veľmi skoro náhle otvorím Svoju svätyňu v nebi a tam, nezahalenými očami, uvidíte ako tajomné odhalenie myriády anjelov, trónov, panstiev, zvrchovanosti, mocnosti, všetci v pokore okolo

ARCHY ZMLUVY.

Potom závan pohladí vašu tvár a moci nebeské sa zachvejú. Záblesky svetla budú sprevádzané rachotom hromu. „Náhle na vás príde doba veľkého súženia, akého nebolo od vzniku národa“ (Dan 12,1). 
Pretože dovolím vašej duši vnímať všetky udalosti vášho života, rozviniem jednu za druhou. K veľkému zdeseniu svojej duše si uvedomíte, koľko nevinnej krvi obetavých duši preliali vaše hriechy. Potom dám vašej duši poznať a vidieť, ako ste nikdy neboli  poslušní Môjho zákona, ako zvitok otvorím archu zmluvy a uvedomíte si svoju bezuzdnosť.

Pokiaľ budete ešte živí a budete stáť na nohách, oči vašej duše zbadajú oslnivé svetlo, ako jagot mnohých drahokamov, ako iskry kryštálovo čistých diamantov. Svetlo tak čisté a jasné, že i keď budú všade okolo stáť myriády anjelov, vôbec ich nebudete vidieť, pretože svetlo ich zakryje ako striebrito zlatý  prach. Vaša duša bude vnímať len ich postavu, nie ich tvár. Potom, v prostriedku tohto žiarivého svetla, vaša duša uvidí to, čo oni kedysi v zlomku sekundy videli, okamžik vášho stvorenia…

Uvidia: Toho, kto vás

najskôr držal v rukách,

oči, ktoré vás prvé videli.

Budú vidieť: ruky Toho,

ktorý vás utváral a

ktorý vám žehnal…Uvidia

najnežnejšieho Otca, vášho Stvoriteľa,

oblečeného majestátnou nádherou.

Prvého a Posledného.

Toho, ktorý je, ktorý bol a

ktorý príde,

Všemohúceho,

alfu a omegu,

Vládcu.

Vaše oči, , žmúriace po prebudení, budú ohromené Mojimi očami, ktoré budú ako ohnivé plamene (Zj 19,12). Vaše srdce sa potom bude pozerať späť na svoje hriechy a zmocní sa ho ľútosť. S veľkým zármutkom a bolesťou budete trpieť svojou bezuzdnosťou, keď si uvedomíte, ako ste stále znesväcovali Moje sväté meno a ako ste odmietali Mňa, svojho Otca…V panickej hrôze sa budete triasť, keď  uvidíte sami seba ako mŕtvolu v rozklade, ktorú rozožierajú červy a supi.

A pokiaľ ešte budete stáť na nohách, ukážem vám, čím sa živila vaša duša, Môj chrám a Môj príbytok, po všetky roky vášho života. Ku svojmu zdeseniu uvidíte, že namiesto večnej obety ste sa oduševňovali pre zmiju a že v najhlbšom vnútri svojej duše ste nastolili zničujúcu ohavnosť, o ktorej hovoril prorok Daniel:

RÚHANIE,

ktoré popretŕhalo všetky vaše nebeské väzby so Mnou a vytvorilo priepasť medzi vami a mnou, vašim Bohom. Až príde ten deň, spadnú vám šupiny z očí, aby ste videli, aký ste nahí a aká púšť je vo vašom vnútri. Úbohý tvor, tvoja vzbura a tvoje popieranie Najsvätejšej trojice z teba urobilo odpadlíka a prenasledovateľa Môjho slova. Tvoje náreky a bedákanie potom  budeš počuť len ty sám. Hovorím ti: budeš nariekať a budeš plakať, ale budú ťa počúvať len tvoje vlastné uši. Môžem súdiť len tak, ako Mi bolo uložené, a Môj súd bude spravodlivý. Ako to bolo Noemovej dobe, tak tomu bude, až otvorím nebesia a ukážem vám archu zmluvy: „Ako vtedy pred potopou jedli, pili, ženili sa a vydávali, až do dňa, keď Noe vošiel do archy, a nič netušili, až prišla potopa a všetko zmietla“  (Mt 24,38-39). Tak tomu bude aj v onen deň; a hovorím vám, keby táto doba nebola ukrátená zásluhou vašej svätej Matky, svätých mučeníkov a množstvom krvi preliatej na zemi, od svätého Ábela až po krv všetkých mojich prorokov, ani jeden z vás by neprežil!

https://pravdivyzivotvbohu.wordpress.com/2013/03/26/varovanie-od-boha-vsetci-spoznaju-boha-a-svoju-hriesnost/

http://www.tlig.cz/

Pridaj komentár